søndag den 27. januar 2013

HVERDAGSGLIMT! (+ spørgerunde)

Hej alle i dejlige læsere!
Jeg har ikke fået blogget så meget som jeg gerne ville her på det sidste, men Elias har været lidt forkølet så han har fået alt opmærksomhed :) Nu er han ved at være frisk igen - det er super dejligt! :) Vi har ikke lavet så mange ting her på det sidste udover i går hvor vi var til Christians nieces 19 års :) 
Men her kommer lige et par hverdagsglimt fra ugen :)

Christian & jeg har det med at se en masse madprogrammer i fjernsynet, det resultere altid i vi bliver virkelig lækkersultne (vi er meget madglade) - men når det er sidst på måneden og vi kører efter en fast ugentlig madplan for at spare penge, er det ikke så tit vi har guf liggende i skabene, derfor måtte vi tænke kreativt - så efter at have set flere steder på nettet, besluttede vi os for at prøve at lave de her spagetti-pølser (er faktisk ikke særlig glad for pølser) - det er ikke sikkert vi kommer til at lave det så meget igen, en chokolade kage er jo sjovere! Men jeg tror at Elias ville kunne have sjov med at lave dem når han kommer i den alder hvor han kan hjælpe til i køkkenet :)

Idag viste det sig at min gær var blevet for gammelt så jeg fandt en opskrift på boller med bagepulver, de smager fint nok, men der kom kun 9 små boller ud af dejen, så de kommer ikke til at holde længe! :)

Til sidst ville jeg kaste ideen ud til jer om
en spørgerunde - hvis i syntes det kunne 
være sjovt så bare spørg løs! 
(Jeg regner med at svare på dem i
min første video-blog, så må vi se
om jeg kan finde ud af det) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar