tirsdag den 15. marts 2011

kedsomhed

Oh fuck. Endnu en dag med terminsprøve, som om det ikke var nok at have Matematik i går så har jeg samfundsfag i dag, lige nu er jeg færdig men jeg syntes ikke rigtig jeg kan tillade mig at gå 2 timer før prøven slutter, man kunne vel egentlig godt men hvad nu hvis man lige kom i tanke om noget, derfor sidder jeg bare og skriver et oplæg til bloggen da Word har den smarte blog app. Ikke fordi jeg ved om jeg egentlig må brug den, men har ingen spil på computeren udover Diablo I som jeg tror de ville blive pænt sure over hvis jeg spillede lige nu, jeg ved ikke hvor 7 kable, edderkop og hjerterfri er eller minerydder de er bare gone, fra min computer rigtig sørgeligt L Syntes virkelig det er kedeligt det her, bare sidde og glo, uden grin, snak eller andet sjov, det eneste sjove er at sidde og glo Taro ind i nakken og ikke engang sjovt… Jeg glæder mig nu til at komme hjem og slappe helt af sammen med min dejlige kæreste, det hjælper lidt så virker ugen ikke så lang og grå, selvom at der i morgen venter endnu en terminsprøve og lurer! Men, men, men, terminsprøver er jo også et tegn på det snart er eksamener, ikke fordi de er sjove men fordi at så betyder det at vi snart bliver studenter med skønne huer! Nøøøøj, hvor jeg glæder mig som et lille barn det bliver bare så dejligt [drømmer]! Når men kan være jeg skriver igen senere lige nu er jeg i hvert fald gået kold og vil printe min opgave. Hej Hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar